نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز

شرکت رایاپردازش هوشمند امیرکبیر: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور وزیر نفت، معاونان این وزارتخانه، مدیران شرکت‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی، مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه، بیش از هزار غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی حضور داشتند. که نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ های ۸ و ۹، گاز و صنایع میان‌دستی. در سالن ۳۸B، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱ پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی. در سالن ۱۴ و ۱۵، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان. فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان،. دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر بودند. نیز به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در حوزه آموزش مجازی فعالیت می کند، در این نمایشگاه حضور یافت.

در اولین روز نمایشگاه بیژن زنگنه، وزیر نفت و مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت. از غرفه شرکت رایاپردازش هوشمند امیرکبیر بازدید کردند. در این بازدید، کرباسیان پس از آشنایی با محصولات و خدمات این شرکت. بیان داشت: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، درصدد به کارگیری شیوه‌های آموزش الکترونیکی. در وزارتخانه هستند و در نتیجه، پیشنهاد کردند جلسات بیشتری در این زمینه بین وزارتخانه و این شرکت برگزار گردد.

در دومین روز نمایشگاه، غلامرضا منوچهری، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) به همراه محمدی، مدیر منابع انسانی این شرکت، ضمن بازدید از غرفه، پیشنهاد همکاری بین شرکت اویک و رایاپردازش هوشمند امیرکبیر را مطرح نمودند.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها